The Wedding Planner
Hófehér Álom Kft.

TELJES ESKÜVŐSZERVEZÉS 

Minden párnak vannak konkrét elképzelései arról a napról, amelyen az anyakönyvvezető előtt kimondják azt a bizonyos igent! Sokan azonban csak az eljegyzés utáni hetekben szembesülnek azzal, hogy mekkora energiát, figyelmet igényel egy esküvő megszervezése: mennyi utánajárással, feladattal és felelősséggel jár mindez.

Célunk: Veletek, közösen megvalósítani mindazt, amit Ti megálmodtatok a nagy napra!


Miért érdemes esküvőszervezővel dolgozni?

  • szakmai háttérrel és tapasztalattal rendelkezünk,
  • kialakított szolgáltatói körrel dolgozunk együtt ,
  • megfelelő szolgáltatók kiválasztásában segítünk döntést hozni ,
  • levesszük a vállatokról a keresgélés/ügyintézés/szervezés súlyát - alacsonyabb stressz-szint,
  • minden apró részletre figyelünk: mind a szervezés folyamán, mind a nagy nap alkalmával.


Hisszük, hogy minden párnak szüksége lenne esküvőszervezőre, Ő az aki enyhíteni tudja a feszültséget, aki koordinálja a szolgáltatókat, intézi a kifizetéseket, kezeli a váratlanul felmerülő problémákat, vészhelyzeteket, egyszóval lehetővé teszi azt, hogy Ti a család és a barátok körében önfeledten tudjátok élvezni ezt a nagy napot.

Az első lépés:

​​Az esküvőszervezés egy előre egyeztetett időpontban, egy személyes találkozó alkalmával kezdődik. Beszélgetésünk során fény derül arra, hogy milyen esküvőt is szeretnétek, felvázoljátok nekünk elképzeléseiteket, Mi pedig ezt követően, egy személyre szabott ajánlatot készítünk a számotokra, amiből kiválaszthatjátok a legmegfelelőbb szolgáltatókat, melyhez szintén segítséget nyújtunk. Az ajánlat minden eleme rugalmasan módosítható.


A CSOMAG TARTALMA: 

Esküvőt megelőző időszak:

  • kiválasztott szolgáltatókkal való egyeztetések, személyes találkozók koordinálása,
  • KORLÁTLAN kapcsolattartási lehetőség, személyesen, e-mailen és telefonon egyaránt - számunkra nagyon fontos                                                             a folyamatos kommunikáció, annak érdekében, hogy ténylegesen úgy alakuljon minden, ahogy Ti elterveztétek!
  • részletes esküvői forgatókönyv készítése Nektek, és minden szolgáltatónak személyre szabva, így a szolgáltatói  csapatnak és násznépnek               is egyértelmű, hogy hogyan zajlanak a nap eseményei.


Esküvő napja:

  • reggeltől egészen hajnalig tartó jelenlét,
  • folyamatos ellenőrzés a nap folyamán, hogy minden a tervezett forgatókönyv szerint alakul-e: kiszállítások ellenőrzése, virágok,                                   aprósütemények, torta stb. átvétele a helyszínen,  
  • szolgáltatók érkezésének ellenőrzése, munkájuknak a felügyelete,
  • dekoráció, teríték, székszoknyák, hangtechnika beszerelésének ellenőrzése,
  • ajándékasztal kialakítása, vendégkönyv elhelyezése,
  • ültetőkártyák kitétele, ültetési tabló elhelyezése,
  • szertartások helyszínének ellenőrzése, dekoráció, virágok, ajándékok,
  • szertartások általános koordinációja,
  • ESKÜVŐI FOGADÁS TELJES KOORDINÁCIÓJA, mely magában foglalja a vendégérkezést, segítségnyújtást a leültetésben, és egyéb felmerülő      kérdésekben, beszédeket, vacsorát, nyitótáncot, tortavágást, játékokat, menyasszonyrablást,  bulit, menyasszonytáncot/ menyecsketáncot,            éjféli vacsorát,
  • egész estés kapcsolattartás Veletek, násznéppel, és a szolgáltatókkal,
  • elszámolás a szolgáltatókkal a rendezvény végén, 
  • esküvő után a berendezés, eszközök visszaszállítása (asztalok, székek, székhuzat, tortaállvány, vázák, dekorációs elemek stb.).